Працюючи сьогодні над 5 і 6 модулями, я сформувала для себе уявлення, як саме можна використовувати, здавалось би далекі від навчання речі (наприклад, електронну пошту і блоги) в навчанні за методом проектів. Дізналася нові прийоми організації роботи та розподілення обов'язків в групах та обрання "тайм-кіпера", який слідкує за часом, відведеним на виконання вправи. Я глибше ознайомилась з авторським правом та плагіатом., отримала форму для оцінювання веб-ресурсів, яку можна використовувати для дослідження знайденої інформації в Інтернеті. Створювала статтю на Вікі , де зіткнулась з певними труднощами: з однієї сторони це цікаво, але я не зрозумія в чому її перевага перед блогом. Робота з блогом, як на мене, набагато цікавіша, різноманітніша, корисніша. Через блоґи та онлайн-документи для спільного редагування мені, як вчителю, буде зручно співпрацювати з учнями в проектах, учні не тільки діляться своїми роботами, а ще й коментують роботи інших в режимі онлайн.
Комментариев нет:
Отправить комментарий