пятница, 23 августа 2013 г.

Модуль 5-6. Рефлексія.

Працюючи сьогодні над 5 і 6 модулями, я сформувала для себе уявлення, як саме можна використовувати, здавалось би далекі від навчання речі (наприклад, електронну пошту і блоги) в навчанні за методом проектів. Дізналася нові прийоми організації роботи та розподілення обов'язків в групах та обрання "тайм-кіпера", який слідкує за часом, відведеним на виконання вправи. Я  глибше ознайомилась  з авторським правом та плагіатом., отримала форму для оцінювання веб-ресурсів, яку можна використовувати  для дослідження  знайденої інформації в Інтернеті. Створювала  статтю на Вікі , де зіткнулась з певними труднощами: з однієї сторони це цікаво, але я не зрозумія в чому її перевага перед блогом. Робота з блогом, як на мене, набагато цікавіша, різноманітніша, корисніша. Через  блоґи  та онлайн-документи для спільного редагування мені, як вчителю, буде зручно  співпрацювати з  учнями в проектах,  учні не тільки діляться своїми роботами, а ще й коментують роботи інших в режимі онлайн.

Комментариев нет:

Отправить комментарий